Ολοκληρωμένη Μηχανοργάνωση Ιχθυοπωλείου.
Ένα απο τα πιο γνωστά και παλαιότερα ιχθυοπωλεία της Ρόδου προχώρησε σε ριζική ανακαίνιση των εγκαταστάσεων της. Ένας μεγάλο μέρος της ανακαίνισης περιλάμβανε την μηχανοργάνωση και την αυτοματοποίηση των εσωτερικών διεργασιών σχετικά με τις ζυγίσεις των προϊόντων προς πώληση, την λήψη-αποστολή παραγγελιών και την διαχείριση των τιμολογίων. Για την ολοκληρωμένη Μηχανοργάνωση Ιχθυοπωλείου οι ιδιοκτήτες εμπιστεύτηκαν τους έμπειρους μηχανικούς μας για την επιλογή του λογισμικού (ERP) των ταμείων, του κεντρικού λογισμικού ERP, την επιλογή των ζυγιστικών συστημάτων, του συστήματος παραγγελιών, του ασύρματου δικτύου και του τηλεφωνικού κέντρου VoIP.
Δομημένη Καλωδίωση – Ενσύρματο Δίκτυο – Ασύρματο Δίκτυο
Τοποθετήθηκαν καλώδια δικτύου για την σύνδεση των ηλεκτρονικών υπολογιστών των ταμείων, των ζυγαριών, των wifi access points, του υπολογιστή τιμολογίων, των εκτυπωτών κουζίνας και του κεντρικού rack.
- Καμπίνα Rack.
- Central Patch Panel CAT6.
- Οργανωτές Καλωδίων (Cable Management).
- Gigabit Switches
- Πολύμπριζα Rack Central με προστασία από υπερτάσεις.
- Κεντρικό Router.
- Wifi Access Points.
Με πρωταρχικό σκοπό την μετάδοση δεδομένων και της δικτύωσης δημιουργήσαμε την κατάλληλη υποδομή για την επικοινωνία και τον διαμοιρασμό των πληροφοριών ανάμεσα στα διάφορα τμήματα του ιχθυοπωλείου. Το τελικό τοπικό δίκτυο (LAN) προσφέρει υψηλές ταχύτητες (1Gbit) στο ενσύρματο αλλά και στο ασύρματο δίκτυο αποτελούμενο από routers, switches, access points.
Τα ασύρματα τερματικά (android συσκευές – pda) διατηρούν την σύνδεση τους με το λογισμικό ERP σε όλα τα τμήματα των εγκαταστάσεων με seamless roaming.
Εγκατάσταση πολλαπλών POS (Point of Sales) με κεντρική βάση δεδομένων.
Επιλέξαμε αξιόπιστα Hardware για την δημιουργία των POS για τις καθημερινές ταμειακές συναλλαγές με τους πελάτες του καταστήματος.
Το κάθε POS αποτελείται από: Οθόνη αφής για την εύκολη αλληλεπίδραση με το λογισμικό πώλησης του Business Software (ERP), Οθόνη πελάτη, Ζυγό ταμείου, Barcode Scanner.
Το κάθε ταμείο της επιχείρησης επικοινωνεί online με τον ζυγό του ταμείου, τις κρεμαστές ζυγαριές πάνω από τους πάγκους, τους θερμικούς εκτυπωτές κουζίνας, τα ασύρματα τερματικά για την λήψη – αποστολή παραγγελιών και το υπολογιστή για την έκδοση τιμολογίων.
- Ανθεκτικές οθόνες αφής για βαριά χρήση (heavy duty touch screen).
- Οθόνες πελάτη.
- Ζυγαριά ταμείο με ενσωματωμένο barcode scanner.
- Θερμικός εκτυπωτής για την έκδοση αποδείξεων και παραγγελιών.
- Barcode Scanner
Ηλεκτρονικές Ζυγαριές και Ζυγιστικά Συστήματα DIGI.
Από τα πιο κρίσιμα σημεία της συνολικής μηχανοργάνωσης της επιχείρησης ήταν η επιλογή των ηλεκτρονικών ζυγαριών. Γνωρίζοντας ότι λόγω του αντικειμένου της επιχείρησης η χρήση τους θα ήταν βαριά έπρεπε να επιλέξουμε έναν κατασκευαστή ζυγαριών που να προσφέρει αξιοπιστία και άμεση υποστήριξη. Αναμφίβολα στον Ιάπωνα κατασκευαστής ζυγαριών DIGI βρήκαμε και επιλέξαμε τα μοντέλα που καλύπτουν 100% τις ανάγκες ενός απαιτητικού ιχθυοπωλείου.
Όλες οι ζυγιστικές μηχανές του ιχθυοπωλείου επικοινωνούν αμφίδρομα με τα ταμειακά συστήματα και το ERP λογισμικό. Οι ζυγαριές βγάζουν τιμή είδους ανάλογα με τον προγραμματισμό του καταλόγου στο κεντρικό ERP.
Οι ηλεκτρονικές ζυγαριές ταμείου έχουν την δυνατότητα να ενσωματώσουν barcode scanner για την γρήγορη καταχώρηση του είδους στον λογαριασμό του πελάτη.
Business Software – Λογισμικό ERP
Εγκαταστήσαμε λογισμικό ERP για την διαχείριση και αυτοματοποίηση των διεργασιών της επιχείρησης. Μία ενιαία λύση που καλύπτει όλες τις δραστηριότητες.
Ασύρματη παραγγελιοληψία – Delivery – Take Away & Εμπορική διαχείριση (ταμεία, έκδοση τιμολογίων) μέσα από μια εφαρμογή χωρίς πρόσθετα modules ή λοιπές χρεώσεις.
Με την εγγύηση των μηχανικών μας για την αξιοπιστία του erp λογισμικού η επιχείρηση καλύπτει τις υπάρχουσες ανάγκες.
- Χωρίς Χρεώσεις ανα θέση εργασίας – multi-user άδεια χρήσης – σταθερά χαμηλό κόστος ετήσιας σύμβασης.
- 100% συμβατότητα χωρίς περιορισμούς στο hardware (ταμειακή μηχανή, ΕΑΦΔΣΣ, Θερμικοί Εκτυπωτές, pos κ.α.)
- Ασύρματη Παραγγελιοληψία. Κάθε φορητή συσκευή PDA – mobile phone – tablet (android – windows).
- Ενιαία Πλατφόρμα Λειτουργίας (Παραγγελιοληψία, Delivery, Take Away) για την άμεση εκτέλεση όλων των λειτουργιών της Επιχείρησης με ελάχιστα κλικ
- Ευέλικτη χρήση – Γρήγορη εξοικείωση των Χρηστών από το πρώτο 10λεπτο της εκπαίδευσης